شما اینجا هستید :تغذیه برتر / خبر

مسئول میز برند بنیاد فرهنگی اصناف ایران:

در صنعت غذا همه دارند شبیه هم می شوند و اين يعني نابودي برند

اسفند 7, 1395 در 1:54 ب.ظ

مسئول میز برند بنیاد فرهنگی اصناف ایران نیز در دومین جشنواره ملي تغذیه برتر که پنجم اسفند ماه جاری از سوی بنیاد فرهنگی اصناف ایران در هتل فردوسی تهران برگزار شد با موضوع ”برند چیست” گفت: در برندینگ مهم قدرت آن برند است و یک برند باید در ذهن مخاطب برنده و موفق شود.
به گزارش بنیاد فرهنگی اصناف ایران، لطفیان افزود: برای موفقیت باید رقابت را هم مدنظر قرار داد نه اینکه فقط معتقد به این بود که محصولات شرکت من باکیفیت است. در صنعت غذا همه داریم شبیه هم می شویم و تقریبا هیچ تفاوتی بین رستوران ها یا فست فودها وجود ندارد و اين آغاز شكست برندهاست.
وی به صاحبان صنعت غذا توصیه کرد: هر استان یا منطقه می تواند در صنعت غذا در همان منطقه خود یک برند باشد و سپس در سطح ملی و بين المللي خود را معرفی کند.

0

پاسخ دهید